SWI

„Savez waldorfskih institucija i inicijativa Republike Hrvatske” osnovan je u travnju 2013. godine kao neprofitna organizacija. Osnovni ciljevi su promocija waldorfske pedagogije;

Očuvanje identiteta, slike i reputacije waldorfske pedagogije u Republici Hrvatskoj.

Poticanje dijaloga i suradnje među svim članicama Saveza, kao i institucijama i organizacijama koje promiču waldorfsku pedagogiju u RH.

Kooperacija s krovnim institucijama za edukaciju o waldorfskoj pedagogiji širom svijeta.

Suradnja s drugim organizacijama u zemlji i inozemstvu koje djeluju za boljitak djece, mladih i njihovih roditelja.


Članice SWI su:

Institut za waldorfsku pedagogiju; Mallinova 34, 10000 Zagreb
(NGO, Waldorf society)

Društvo prijatelja waldorfske pedagogije; Zametska 6, 51000 Rijeka
(NGO, Waldorf society)

Osnovna waldorfska škola; Zametska 6, 51000 Rijeka
(Waldorf School, institution)

ISKRA waldorfska inicijativa; Matije Antuna Reljkovića 14, 31000 Osijek

(NGO, Waldorf society)

Društvo Waldorf pedagogije, Split; Put Trstenika 1, 21000 Split
(NGO, Waldorf society)

Waldorfski dječji vrtić Mala vila; Zametska 6, 51000 Rijeka
(Waldorf Kindergarten, institution)

Waldorfski dječji vrtić Neven; Eugena Kvaternika 15, 10430 Samobor
(Waldorf Kindergarten, institution)

Svjetlana Mlinarić, Zagreb, waldorfska odgajateljica u waldorfskoj skupini u DV Poletarac
(Waldorf kindergartenteacher in state kindergarten)

Akreditirane waldorfske ustanove u HR1

Waldorfska škola u Zagrebu
Jakuševečka 6, Zagreb
(u procesu samoevaluacije do 31.8.2018.)

Osnovna waldorfska škola
Zametska 6, Rijeka
(u procesu samoevaluacije do 31.8.2018.)

Waldorfska škola u Osijeku

Lorenza Jagera 6, Osijek

Waldorfski dječji vrtić Mala vila
Zametska 6, Rijeka
(u procesu samoevaluacije do 31.8.2018.)

Waldorfski dječji vrtić Neven
Eugena Kvaternika 15, Samobor
(u procesu samoevaluacije do 31.8.2018.)

O procesu akreditacije i samoevaluacije pogledati ovdje.

1U skladu s Pravilnikom SWI-a o zaštiti imena, očuvanje identiteta i ugleda Waldorfske/Rudolf Steiner pedagogije u Republici Hrvatskoj